2 Mayıs 2009 Cumartesi

Özgür Çakıt

Posted on 03:01 by srcnkrldg




Hey bak bu adamı biliyoruz ve de seviyoruz. 2009 yılı Ekim ayı dolaylarında Kafanı Kırarım Köpek şarkısıyla çıkış yapmış ama hiç tutanamamıştır. Ayrıca bir de Disko Kralı'nda "Okan Ben Bi'şey Buldum" felan yapıyo işte... :)


Onun için diskocu yorumları :

1. Diskocu : "
bu aralar diskokralını izleme nedenlerimizin başında gelen, fotoğraflarda karizma çıkamasa da gönullerin karizması kişi."

2. Diskocu : "
disko kralında gördüm, hala çok tatlı. stüdyoda oradan oraya koşturup duruyor, stüdyoda da sanki o olmasa hiçbir şey olmayacakmış gibi bir hal var zaten. "

3. Diskocu: " kafanı kırarım köpek adlı şarkısınının sözlerini demet akalınla benzerlik gösterdiğini düşündüğüm zat. buyrun sözleri;
kime bakmıştın tanıyamadım maziyi hatırlamam da ben pek izleme beni adım adım senin kafanı kırarım köpek kafanı kırarım yar kafanı kırarım senin yatsanda yorgan döşek kafanı kırarım köpek kafanı kırarım... "

4. Diskocu: " odtü sosyoloji mezunudur. "

5. Diskocu: " "kafanı kırarım köpek" adlı şarkısıyla beni yerlere yatıran kişi. takip ettiğim kadarıyla gerçekten
çok komik ve eğlenceli bir kişidir."kafanı kırarım köpek" şarkısında söylediği "ağzını kırarım bebek" bölümüyle
beni benden almıştır. twitter'da hesabı da varmış: http://twitter.com/ozgurcakit
ayrıca kafanı kırarım köpek şarkısının videosu da şurda:http://www.youtube.com/watch?v=wC_mtvsxkvg&feature=related "


- Mini Özgür Çakıt Biyografisi -

18 Şubat 1979 Mersin' de doğdu. Odtu sosyoloji mezunu. Marmara üniversitesi İngilizce Siyaset Bilimi ve Uluslararsı İlişkiler bölümünde master yaptı. 2001 senesinden beri Okan Bayulgen ile çalışıyor, yapım
yardımcısı olarak işe başladı, daha sonra editör oldu. Programın hem ekran arkasında hem ekran önünde yer alıyor .Zaga, Televizyon Makinası, Haber Makinası, Makina ve Disko Kralı programlarında yer aldı. Mavi takım elbiseyle sunduğu yarışmalardan sonra,Tarkan Hayranları, Kız Kuruları gibi birçok skeçte yer aldı. Gürgen Öz, Murat Akkoyunlu ve Ruya Önal ile “Konuşan Kafalar” programını sundu. Daha sonra Kanal D'de Ruya Ünal ile birlikte "Evde Olmak Güzel" isimli bir dekorasyon programı yaptı. Bu sene de "Okan Ben Bişey Buldum" isimli bölümle Disko Kralı'nda yer alıyor.

Güncellenivermiştir !

4 yorum:

  1. ohhoooo.. Özgür ya onu hakikaten çok seviyorum. :) Ordaki diskoculardan biri sanırım benim. :D Benimde disko kralını izleme nedenlerimden biridir kendisi...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil


Ivır Zıvır

Eğlence