2 Mayıs 2009 Cumartesi

Reyhan Tüysüz

Posted on 02:18 by srcnkrldg


O bir yapımcı, o bir hanımefendi, o bir anne,... ( Beyaza mı benzedik ne ? = ) İşte onun için Diskocu yorumları:
1. Diskocu :
" zaga'nın yapımcısı sarışın mavi gözlü güler yüzlü,güzel bayan."

2. Diskocu : " okan bayulgen'in yayın sırasında sürekli gözünün önünde olmasını istediği, hem bakışlarından hem gülümsemesinden destek aldığı en güzel yüzlü televizyoncu. kadife misali bir ses tonu vardır ki saatlerce dinlemek istersiniz, dinledikçe dinlenirsiniz. (o kadar da sigara tüttürüyor üstelik!) karşısında günlerce türk kahvesi içilesi harika varlık.

3. Diskocu : " evli diye biliyorum, galiba birde boyu kadar kızanı var. "

5 yorum:

  1. Reyhan hanımı çok merak ediyorum. Acaba imkanı varmıdır bilemem ama, bir gece de Reyhan hanım kendi programına konuk olsa. Bize biraz kendisini biraz da kamera arkasında neler oluyor anlatsa, hoş olmaz mıydı?

    YanıtlaSil
  2. Reyhan mı okanmı bilmem ama mobbing boling kadar türkiyede dövme sağlık koşulları anayasal olarak yapılan aşağılamalar için bir program ve birde geçen hafta izleyicilerine dalga geçmek için sordukları sorular arasında bulunan aikidoyla ilgili seçenekler doğrultusunda, uzak doğu ve aikido hakkında bir program yapılmasını istiyorum.Dövme için ilk ve tek dövme kitabı yazarı fatih serdaroğlu her türlü kanunsal çalışması engellenen başarılı varlık birde aikidonun kendisi var.Adım ne fatih nede aikido ama bu iki konu önemli

    YanıtlaSil
  3. süper olurdu çok seviyoruz reyhanı ya çok tatlı bi bayan gerçekten 5saniyelik görünmesiyle gülümsemesiyle içimizi ısıtıyo iyiki var süper bi insan bence çok tanımak isterdim =)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Bu mesajı okuyan kim bilmiyorum. Fakakt sizden bir ricam olacak. Benim cok guzel bir fikrim var; hatta bu fikirden Cuneyt bey (okan bayulgen in programında anket sonuclarını canlı baglantı ile veren) Okan bey e bahsetmiş oda gondersin demiş. Cuneyt beyde bana ınternetten adresını bul kargo arcılıgı ,le gonder dedi. Onu bir kez daha arayıp rahatsız etmek istemedim.(kendisini sokakta gorup bahsetmiştim zaten) Ve ben ne yaptımsa Okan a ulasabilecek bir adres bulamadım. Disko kralına yazdım kendi web adresine yazdım uzun zamandır cevap alamadım.
    Ben tiyatro oyuncusuyum. Dogaçlama tıiatroyla ylılardır uğasıyorum. Hatta helen İstanbul İmpro da oyuncuyum. Bir karekter yarattım ve bir durum. Onun üzerine çekilmiş kayıtlarım var. Dogaçlama tadında kısa kısa skeçler. Bu yarattıgım formatın Okan ın programına cok yakısacagını dusunuyorum. Kendisine ulastırabilecegim adrsi bana yazmanızı rica ediyorum. mail: mmertaygunqhotmail.com

    YanıtlaSil


Ivır Zıvır

Eğlence